با تو بودن

delbar21

عاشق تنها


 

با تو بودن به من درس عشق را آموخت .
با تو بودن وفادار ماندن را برایم معنا کرد .
اینک قلبی دارم سرشار از محبت و عشق ، که همچو چشمه در وجود گرمت میجوشد.
تو را که دارم ، زندگی مال من است ، حالا که عاشقم ، همه ی قلبت در اختیار من است.
صدای گرمت آرامش وجود من است ، راز قلبهای ما کلام جاودانه ی عشق است.
با تو بودن یعنی یک عمر به عشق تو زنده بودن .
میگویند دنیا دو روز است ، حالا که تو مال منی ، دنیا برایم همیشگیست .
از آن لحظه که تو آمدی ، یک لحظه نیز احساس تنهایی نکرده ام ، دیگر غمی نیست در قلبم ، همه ی قلبم را عشق تو فرا گرفته است .
چه آرامشی دارم ، این زندگی را تنها با تو میخواهم ، بی تو بودن را هیچگاه ، حتی یک لحظه نیز باور ندارم.
آهنگ زندگی ام صدای نفسهای تو است ، نفسهای تو تضمین یک عمر زنده بودن من است.
عشق یعنی تو ، جز تو در قلبم کسی جایی ندارد ، با تو یکرنگ هستم ، دو رنگی در عشق معنایی ندارد
یک قلب دارم ، تو را دارم و یک احساس زیبا ، احساسم را تقدیم به قلبم میکنم ، تا ابراز کند به تو یک دنیا محبت و وفا…
تو به من ثابت کردی که بهترینی ، دیگر به انتظار شکست نمی نشینم، ایمان آورده ام به تو ، دیگر به استقبال تنهایی نمیروم.
با تو بودن به من آموخت که تا نفس در سینه دارم ، دوستت دارم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 4 تير 1390برچسب:,ساعت19:20توسط سامان | |